mercoledì 20 luglio 2011

No, no, no and NO!Sephora eyes pencil

Right: 511
Left: 503




Hello ladies!!
It 's time for sales!
The first place I went last week was Sephora and I made a very huge shopping there (little by litlle I will post everything!). Taking advange of a special offer I bought these 2 eye pencils at 5 euros. The colours are great, ideal for more dramatic looks and night smokey-eyes but there's a liiiiiiiiiiiitle problem: THEY DON'T LAST!
I tried everything...using them like a base, using WITH a base, using with another eyeshadow, trying to fix with everything I had but nothing...it's a losing battle.
After 1 hour I already had everything going aroung my eyelid, with a special attention to the crease...of course! So, save you money and buy something else...Sephora is not so lucky with its eyeshadows!





Ciao ragazze!
E' tempo di saldi!Il primo negozio dove sono andata la settimana scorsa è stato Sephora e ho fatto un gran bel shopping lì (un pò alla volta vi posterò tutto!). Approfittando dell'offerta ho comprato questi due matitoni a 5 euro. I colori sono davvero belli, ideali per look più drammatici e smokey eye per uscire di sera ma c'è un piiiiiiiiiiiiiiicolo problema: NON DURANO!
Ho provato di tutto...usandoli come base, usandoli CON una base, usandoli fissandoli con un altro ombretto, cercare di fissarlo con qualsiasi cosa avessi a portata di mano ma nulla =(...è una battaglia persa in partenza!
Dopo un'ora avevo già tutto che viaggiava allegramente sulla mia palpebra, con una particolare propensione per la piega dell'occhio ovviamente!
Perciò risparmiate questi soldi e compratevi qualcos'altro...Sephora non è poi così fortunata con gli ombretti!

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...